středa 23. února 2011

23. února 2011 aneb Kéž bych se tak často nebudila

Jestli se něco v minulých týdnech nezměnilo, je to moje časté noční probouzení. Maminka tvrdí, že ji někdy budím i každé dvě hodiny. Jednak pláčem, jednak tím, že otevřu oči a začnu v postýce trénovat vstávání - a vůbec všelijak štrachat a povykovat.
To víte, z plazení po zemi jsem téměř plynule přešla na stoupání si a první opatrné krůčky (zatím jen s přidržováním se - židle, matrace, šprušlí postýlky, nohy stolu a tak podobně). Občas to prokládám lezením po kolenou - ale to mě moc nebaví, je to na můj vkus moc pomalé. A já mám ráda rychlé přesuny...
Napříkad když mě tatínek posadí do mého plastového autíčka a vozí mě ďábelskou rychlostí z obýváku do jídelny a zpátky. To vám je žůžo!
Jedno je jisté. Určitě se nebudím kvůli zubům - mám pořád jen dva spodní sirotečky a žádní další kamarádi se jim podle všeho neklubou. Ale i s těmi dvěma si vystačím. Pořádně se každý den posiluju protahováním nejrůznějších šňůrek a tkaniček - dokonce jsem vyzkoušela i tatínkův datový kabel.

A taky se učím spoustu nových věcí. Teď například dělat ručkama "paci paci pacičky". Nejdříve mi to moc nešlo a jen jsem šmrdlala o sebe pěstičkami. Ale poslední pokusy už jsou úspěšné a moje dlaně a prstíky o sebe hezky plácají.

Žádné komentáře:

Okomentovat