neděle 6. února 2011

6. února 2011 aneb Je mi 9 měsíců a už se sama postavím!


Víte, jak jsem oslavila dovršení 9 měsíců? Tím, že jsem se maminkou nechala včera ráno vyhecovat a poprvé v životě jsem se postavila na vlastní nohy! Musela jsem se pochopitelně přidržovat šprušlí u postýlky - a i tak to byla obrovská dřina. Nicméně povedlo se. A od toho okamžiku jsem to už několikrát zopakovala! Hezky pod sebe srovnám nohy, zapřu se špičkama, přidržím se rukama tyček a hup - jsem na nohou. Hned mám parádní rozhled a usmívám se, protože mě tahle novinka moc moc baví!
A dneska jsem dostala svoje první botičky, aby mi to v pletených ponožkách při mých výpravách po podlaze neklouzalo a abych se mohla lépe stavět. Jedny jsou bílé, druhé pak růžové s gumovou podrážkou.
Prostě samá pozitiva. Taky mám díky tomu výbornou náladu a už nekňourám, jako před pár dny. Vodu z lahvičky piju jako duha a ani u kašičky neprotestuju a otvírám hezky způsobně pusu. A směju se i na dědu Láďu - včera nás byl navštívit, tak jsme si hezky hráli a kouleli na sebe oči.

Žádné komentáře:

Okomentovat