pátek 15. dubna 2011

15. dubna 2011 aneb Opět bojuju s horečkami

Po několika dnech zvýšených teplot, které jsou podle všeho u batolat, jako jsem já, běžné, mě přemohly vysoké horečky. Včera v noci jsem dokonce měla 40,4 C! Ani snad nemusím dodávat, že jsem celou noc proplakala, jako ten mraveneček.
Dnes jsme byli s maminkou u paní doktorky a přes den už vše vypadalo lépe - jenže teď přišel večer a já už se zase co hvíli budím s neutišitelným pláčem.
Maminka trne, aby to nebyla laryngitida, kterou se nám sem v týdnu pokoušeli zanést kluci třemblaťáci, kteří byli u babičky na hlídání - choroba ne-choroba.
A mě napadá, jestli něco nechytila i moje kamarádka Julinka. Včera tu byla na návštěvě a vůbec nic zlého netušila.
Za týden plánujeme jet za strejdou Honzíkem do Děčína... - uzdravím se do té doby?

Žádné komentáře:

Okomentovat