neděle 23. května 2010

Poprvé na Jurečku

Celé dopoledne jsem si dnes říkala, jak je to nespravedlivé, když zase prší. Nakonec se ale počasí vybralo a tak jsme mohli opět nastartovat kočárek a vydat se na procházku. Tatínek tentokrát navrhnul změnu trasy. Projeli jsme tedy "vrtákem" říčanského vlakového nádraží, přehoupli se do Radošovic, pozdravili tetu Péťu a strejdu Ondru a pak už nás čekala krátká přestávka u rybníku Jurečku. Tam se vám hemžilo dětí!
Moc hezky jsem si to odpoledne užila, třebaže jsem větší část cesty prospala, zejména když jsme z Jurečku pokračovali směrem k chatové oblasti a k lesu a pak lesem obloukem kolem radošovického fotbalového hřiště zpátky. Les úžasně voněl a cesta příjemně drncala, takže jsem se cítila jako v nebi a vůbec mě nenapadlo si pláčem stěžovat.
Myslím, že dnes večer bude tatínek při mém koupání jako na trní - v televizi totiž dávají hokejové finále mistrovství světa a naši budou bojovat o zlato!

Žádné komentáře:

Okomentovat