úterý 5. července 2011

5. července 2011 aneb Je mi 14 měsíců a už jím písek a kamínky!

Tak to vypadá, že jsem začala zlobit. I když vím, že některé věci dělat nemám, naschvál je provádím. Například srkat vodu z laviček na dětském hřišti nebo nabírat rukou písek a dávat si ho do pusy. Dneska jsem dokonce začala jíst i kamínky! Vůbec nepomohlo, že mi maminka i tatínek domlouvali a že mě i plácli... Za chvilku už jsem zas "hřešila".
Taky jsem se "rozpovídala". Od rána do večera všelijak budlikám a žvatlám a učím se nová slova. Například BIMBO podle slona na dece v kočárku, JEDE nebo ÁJA.
Zato se spaním mám zase potíž. Zatímco v druhé půlce června mě stačilo položit do postýlky a během chvíle jsem sama od sebe usnula, teď se mi usínání vůbec nedaří. Trvá to skoro hodinu a neobejde se to bez opakovaného breku a vylomenin v postýlce. Jak dlouho to asi potrvá?

Žádné komentáře:

Okomentovat