neděle 26. června 2011

26. června 2011 aneb Už vás všechny poznám

Včera jsme na zahradě slavili narozeniny strejdy Ondry a při té příležitosti grilovali moc dobré masíčko. Nebojte se, držela jsem se od grilu dál a nic se mi nestalo. Ani tetina Ajka na mě neútočila, a tak jsem prožila další usměvavý den. A co víc, všechny jsem překvapila, když jsem podle jmen dokázala ukazovat na správné rodinné příslušníky. I tety Péťu a Julku jsem poznala a ukázala na ně!
Na dobrou noc jsme si tentokrát před koupáním pustili místo Krtečka pohádku o Tipovi a Ťapovi. Taky se mi moc lbil, je v ní hodně zvířátek.
A jaké další novoty umím? Umím se točit dokolečka. V knížkách poznám žábu (Ba!), kravičku (Bů!), pejska (Apf!), smutného Ivánka i zajíce, motýlky, včely (Zzz!), kočičku (Tči-tči-tči!) a celou řadu dalších zvířat a věci. Věci, které mě zajímají, umím vybrat mezi ostatními a umím je přinést. Taky umím navlékat děravé plastové kolečko na tyčku - i když to třeba zprvu nejde. A začínám zvládat i slézaní schodů bokem, přidržujíc se zábradlí. Ale tatínek mě při tom raději jistí, kdybych se zapomněla pořádně držet nebo kdyby mi ujela noha. Přeci jen, jsou ty schody velikáááánské!

Žádné komentáře:

Okomentovat