pátek 1. října 2010

1. října 2010 aneb Vstříc víkendu bez komárů

Už abych se uměla pořádně ohánět rukama! Zakroutila bych těm krvelačným komárům krkem, to by koukali... No jen si to přestavte: jdete si takhle hezky spinkat, nic zlého netušíte - a ráno se pak probudíte celí poďobaní od komárů, jako kdyby z vás chtěli vysát život. To se jim to útočí na nevinné nemluvně, které se nemá jak bránit.
Ale co, život je i tak krásný. Rozhodla jsem se, že omezím své mrzuté kňourání i večer před koupáním. Místo toho si s tatínkem hrajeme na chození, na lítání a na převalování a čekáme na maminčin povel "Tak kde vás mám?", který znamená, že je čas přemístit se do koupelny. V koupelně mě to vždycky tuze moc baví, usmívám se od první chvíle, kdy mě maminka položí na podložku a vůbec mi nevadí, že budu muset do vody. Kdybyste jen věděli, jakou umí maminka báječnou masáž - vždycky se celá už už třesu, až mi ji dopřeje.
A taky už se těším na nové oblečky - maminka je dneska přiveze od paní kamarádky ze Senohrab, tak jsem zvědavá, jak moc mi budou slušet. To víte, rostu jako z vody.
K mým oblíbveným hračkám se poslední dobou přidala blikající a hrající kravička. Umí zahrát i docela dlouhé písničky, takže se můžu naučit i něco jiného, než jen melodii z hracího plyšového sluníčka a z kolotoče se zvířátky. Jen škoda, že se kravička nedá strčit do pusy, to bych ji asi zařadila mezi úplné favority - tyčku s hvezdičkou, chrastítko s kulatým obličejem a plastový ožužlávatelný "náhrdelník".

Žádné komentáře:

Okomentovat