středa 6. října 2010

6. října 2010 aneb Horečka po druhém očkování zaplašena

Včera mi bylo na den přesně 5 měsíců! No jen si to představte. Však se mnou taky už šijí všichni čerti. Dneska jsem sebou při koupání dokonce tak mlela, že jsem se nešťastnou náhodou nalokala a nadechla vody - tak vám mě to vyvedlo z míry, že jsem to musela sáhodlouze obrečet.
Včerejší velký den jsme s maminkou oslavili návštěvou u paní doktorky, kde jsem dostala druhé očkování. Proč jen to musí tak štípnout? Nohu jsem měla po celý zbytek dne tak bolavou, že mě nic nebavilo. Snažila jsem se nekňourat, ale moc mi to nešlo. Večer mě pak navíc ještě přepadla horečka, a tak jsem radši vzala zavděk čípkem a šla hned po koupání na kutě. Na oslavy jsem vážně neměla ani pomyšlení.
Dneska už na tu bolístku vůbec nemyslím a i horečka je pryč. S maminkou jsme zajely do Dolních Břežan, vypůjčit si veliký kočárek, abych měla v zimě v čem pohodlně drandit. Mohl to být vskutku pěknější den než ten včerejší - jen nebýt toho nešťastného koupání. Tak uvidíme, co přinese zítřek - už se na něj v postýlce moc moc těším...

Žádné komentáře:

Okomentovat