sobota 19. března 2011

18. března 2011 aneb Poprvé na klouzačce a další události

Dnes je sobota a já jsem od včerejška znovu ve společnosti návštěvy z Třemblat - Žofinky, Matěje a Ondry. Žofinka se o mě hezky stará, ukazuje mi různé hračky a dává na mě pozor, zatímo bratranci kolem lítají jako splašení a přivádějí svým lomozením okolí k šílenství. Mně to ale nevadí, ve společnosti se cítím jako ryba ve vodě.
A to i mezi cizími lidmi - maminka se o tom přesvědčila, když jsme v týdnu vyrazily s ostatními maminkami a jejich ratolestmi do strašnické kavárny s dětským koutkem. Vyzkoušela jsem si tamní klouzačku, i když tedy jen lezením zespodu, a tay jsem prozkoumala všechna možná tamní zákoutí - maminka ani chvíli nevěděla, kde zrovna jsem.
Bohužel, vypadá to, že jsme si z tohoto výletu kromě zážitků přivezly já a maminka nějaký bacil. Včera skolil ji a ode dneška spouští rýmu a kýchání mně. Na řadu tím pádem opět přijde nudlovysavač. Ach jo...
Jinak, moje týdenní TOP 5 nejoblíbenějších činností a pokroků vypadá následovně:
1. cloumání klíčkem v prosklenné knihovně a jeho cumlání
2. lezení do schodů z jídelny do patra
3. ukazování na různé věci prstem
4. samostatné popíjení z lahve s dudlíkem - už to umím i jednou rukou!
5. slézání z vysoké matrace pozadu + vysedávání v překážkovém sedu a ťukání kostkami od sebe

Žádné komentáře:

Okomentovat