úterý 21. září 2010

21. září 2010 aneb První horečka

Dnes jsem konečně dostala od své oblíbené paní doktorky první očkování hexavakcíny. A to i přesto, že moje ramínko není ještě zcela v pořádku. Trošku jsem si u toho zabrečela, ale bylo to spíš jen aby se neřeklo.
Pak už jsme s maminkou vyrazili do Prahy, kde měla maminka s tatínkem sraz kvůli podepisování nějakých papírků v bance a u paní právničky. Byl moc hezký a slunečný den a tak jsem si jak cestování vlakem, tak cestování tramvají moc užila.
Když jsme se vrátili domů, hrála jsem si s tatínkem na puf-puf-puf prdění pusou na bříško. Koukali jsme u toho na Simpsonovy a byla to velikananánská legrace. S přibývající tmou se ale začal projevovat vliv vakcíny, která podle všeho pořádně zacloumala mým tělem. Ruce jsem měla chladné a čelo mi naopak začalo hřát, až jsem se skoro potila. Teplota se mi zvyšovala víc a víc, až jsem se nakonec probudila a musela pláčem všem oznámit, že už to víc nezvládnu.
Maminka mi naměřila přes 39 stupňů, a tak jsem dostala diazepam, kterým maminku dopoledne vybavila paní doktorka. Moc moc jsem chtěla být statečná a udělat radost mamince i tatínkovi, kteří se mě snažili ukonejšit. Bylo to ale tuze těžké a horkost mi vháněla do očí jeden proud slz za druhým. Nakonec mě maminka pochovala a nakojila na dobrou noc, až jsem vysílením usnula. Snad se ráno probudím opět plná zdraví...

Žádné komentáře:

Okomentovat