sobota 4. září 2010

4. září 2010 aneb Několik nových triků a dudlík navrch

Tak zítra oslavím už čtyři měsíce života. Jsem už velká holka. Vždyť tatínek má co dělat, aby mě vydržel déle jak deset minut nosit na ruce. Pořád by mě někam pokládal a odkládal, nejlépe na moji hrací deku s pískacími a šustícimi plyšáky, anebo na postýlku v přízemí, kde mi pak pouští melodie z plastového autobusu nebo z mašinky.
Svoje mluvicí dovednosti jsem v poslednch dnech rozšířila o nový prvek, kterým rozesmívám okolí - dělám pusou ze slin bubliny a ty kombinuju s prděním na pusu, až mi při tom sliny lítají kolem. Jinak se mi už skoro daří vyslovovat "nééééééé" a musím si pochválit, že mi docela slušně zesílil hlas.
Taky už skoro bez dopomoci zvládnu překulení se ze zad na bříško. Stačí jen šikovně pokrčit nohu, přehodit ji přes druhou a pak zatnout svaly a hup! - no, ještě to budu muset trochu trénovat, aby to bylo dokonalé a abych to uměla na obě strany. Ale není kam spěchat.
Největší pozornost pořád ještě věnuju své puse - cokoliv se mi podaří uchopit do jedné ruky, do druhé ruky, případně do obou najednou, to hned přisouvám k puse a ochutnávám... plyšáky, plastové hračky a chrastítka, kousky oblečení, prostě co se namane - a když není nic po ruce, ochutnávám aspoň ty ruce. Dokonce se jsem se rozhodla vzít v rámci ochutnávání na milost i dudlík - ale nemyslete si, že s ním tím pádem budu od teďka nadobro kamarádka. Ještě si to jeho cumlání hezky rozmyslím!

Žádné komentáře:

Okomentovat