neděle 1. května 2011

1. května 2011 aneb První máj s pusinkou a chozením bez držení

Včera večer jsme byli v Třemblatech u Žofinky, Matěje a Ondry oslavit opékáním buřtů a klobás čerodějnice. V noci pak pěkně pršelo a bouřilo. No, i kdyby nebouřilo, určitě bych nespala o mnoho lépe než se mi "podařilo" - opět jsem tedy trávila noc u maminky v posteli, polospící polobdící, uklidňující se neustálým kojením.
Dnešek jsme pak strávili z velké části s dědou Láďou a babičkou Helenkou. Přijeli do Říčan a zatímco já byla na procházce v kočárku, tatínek si s dědou zahráli tenis. Pak jsme si u tenisových kurtů všichni, i s maminkou a babičkou Janou, dali obídek. Já vyzkoušela místní klouzačku a další atrakce pro děti a když jmse byli všichni posilnění, šli jsme procházkou na návštěvu k tetě Péťě a strejdovi Ondrovi, na cheese cake. To byste koukali, jak jsem u nich v obýváku procvičovala chůzi! Už ujdu bez držení i několik metrů - jen mě pak někdo musí chytit...

Žádné komentáře:

Okomentovat