středa 4. května 2011

5. května 2011 aneb Slavím - Je mi přesně 1 rok!

I když oslava bude až o víkendu, už dnes k ní mám ten největší důvod: přesně před rokem jsem se totiž narodila! A stejně jako tehdy, i dnes je krásně, od rána svítí sluníčko, takže je na světě hezky. A co už všechno umím?
Chůze: bez opory zvládám stále delší a delší trasy - a hrozně mě to baví. Nejradši trénuju na zahrádce mezi lavičkou a podpěrami větví, a pak doma kolem stolu a podél nábytku. Pochopitelně si pořád ráda jen tak zalezu po čtyřech, například do schodů. A zvládám i sama slézt z postele nebo z gauče, aniž by to skončilo bolavým pádem.
Ruce: jemnou práci prstů nadále trénuju na klíčku ve skřínce v obývacím pokoji. Umím uchopit celou řadu věcí, otáčet jimi, zvedat je - dokonce umím oběma rukama vzít míček a udělat hop! V prstech dokážu celkem zdařile drtit křupky - to mě obzvlášť baví... A zdokonaluju napodobování telefonování mobilem - tuhle jsem si dokonce dokázala otevřít maminčino mobilní "véčko"!

Žádné komentáře:

Okomentovat