čtvrtek 15. července 2010

15. července 2010 aneb 10 týdnů a den na světě


Škoda, že to neslavíme...ty uběhnuté týdny od mého narození. Líbilo by se mi to. Ale usínám v posledních dnech poměrně brzo, už mezi půl devátou a půl desátou, tak bych z té oslavy stejně moc neměla. Maminka má z mého usínání v každém případě radost. Dneska mě dokonce ani nemusel tatínek ukolébávat v lehátku, usnula jsem prakticky hned po kojení. A že se probouzím ve čtyři hodiny ráno? No co na tom? Co by za to jiná maminka dala, aby jí miminko spalo 6-7 hodin v kuse...
Největší laskominou je teď pro mě, hned po prsu, moje levá ruka - cumlám si ji a olizuju skoro od rána do večera. Kampak na mě s dudlíkem! Není nic lepšího než si nacpat prstíky do pusy a žužlat a žužlat...Maminka hned pojala podezření, že bych tím pádem mohla být levačka. No, budu ji ještě nějaký ten měsíc napínat.
Jinak, zatímco s tatínkem pilujeme usínání, s maminkou hrajeme po každém kojení hru na "Ee-Ee". A musím se pochlubit, jsem myslím celkem učenlivá žačka - bříško reaguje skoro vždycky přesně tak, jak si maminka představuje. Však se taky tuze moc snažím.
A usmívání mě baví pořád víc a víc, hlavně ráno a dopoledne. Někdy si od radosti i pokusně zažvatlám nebo výsknu. To hned mají všichni kolem vánoce! Fotografují, pitvoří se, šišlají - no jako malé děti...a to si prosím pěkně říkají dospěláci. Ale aspoň se můžete podívat, jaké pokroky dělám.

Žádné komentáře:

Okomentovat