pátek 9. července 2010

9. července 2010 aneb Vačnatec šátkový


To to utíká... Sotva jsem oslavila devět týdnů od narození a užila si pár chladnějších dní, už jsou tu zase třicítková vedra. A taky spousta novinek!
Tak předně: zvedání hlavy při poloze vleže na bříšku mi už jde jedna báseň. Mohla bych to snad učit i ostatní. A nejen to – objevila jsem i překulování se zpátky na záda, třebaže mnohdy s dopomocí. Ale je to teď jedna z mých nejoblíbenějších činností. Tou další je kraulování ručičkama ve vzduchu - začíná ze mě zkrátka být neposeda. Taky se mi tuhle podařilo čapnout do ruky chrastítko a skoro to vypadalo, že už ho nepustím. Do vaničky na koupání už se málem nevejdu, nevím nevím, jestli mají rodičové v zásobě nějakou větší...
Maminka se pořád trápí, že špatně a zdlouhavě usínám, a tak máme teď půjčený na zkoušku moc hezký vak na nošení - a navrch ještě úvazový šátek na miminka! No řeknu vám, nevím, v čem si lebedit dříve... Myslím ale, že bychom v první řadě něco měli obstarat mamince. Řekla bych, že spí mnohem hůře než já, a trošku se bojím, aby jí ta nespavost nepodlomila zdraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat