neděle 4. července 2010

3. července 2010 aneb Dlouhá procházka lesem na Klokočnou


To jsem se ale krásně vyspala! Vydržela jsem až skoro do půl jedenácté, ani jsem nemukla. Venku byl další z horkých dnů, který všechny kolem mě zaháněl do stínu, popřípadě do lednic pro pití. To kojenec jako já to má v takových dnech o dost těžší. Žízeň zahání jenom kojením, a to si ho ještě musí vybrečet, aby nemusel čekat celé tři hodiny na pravidelný přísun mlíčka.
Odpoledne jsme si s tatínkem a maminkou řekli, že vyzkoušíme změnu prostředí a uděláme si túru lesem. Zaparkovali jsme u odbočky do Tehova, naložili kočárek a vyrazili jsme. Musím se přiznat, že jízda po hladkém asfaltu stezky mě krajně nudila, a taky jsem to dávala hodně hlasitě najevo. K tomu se po pár set metrech přidala žízeň, pročež maminka radši zavelela k zastavení a k doplnění tekutin.

Jen co jsem se občerstvila, jelo se mi líp. V lese to krásně vonělo, vzduch hučel bzučením nejrozličnějšího hmyzu, z trávy vykukovaly borůvky a lesní jahody, no úplná idylka. Jen já jsem pořád ne a nemohla usnout. Naštěstí jsme brzy přejeli z asfaltu na hrbolatější cestu. Stačilo, aby kočárek párkrát zadrncal, a už jsem se spokojeně poroučela do limbu... A než jsem se nadála, byli jsme na kopečku na Klokočné! Tam se tatínek a maminka občerstvili zrzavým mokem, já jsem si poručila tradiční mlíčko, vyměnili jsme plenky, okoukli místní svatebčany - a po krátkém odpočinku jsme zase vyrazili na cestu zpátky.

Aby se mi lépe jelo a odpočívalo, rozhodla se maminka, že mi při cestě zpátky k autu bude zpívat. Tatínek se přidal, a tak se kromě šustění kol kočárku lesem rozléhalo i halekání mých dvou rodičů. No co vám budu povídat, raději jsem usnula. Probudila mě znovu žízeň. To víte, když se vzduch tetelí třiceti stupni ve stínu, i miminku brzy vyschne v krku.

Žádné komentáře:

Okomentovat