neděle 18. července 2010

18. července 2010 aneb Já si tu ruku snad sním

Když zrovna nespím, ozývají se naším příbytkem prakticky jen dva zvuky. Buď můj pláč, anebo moje mlaskání... A mlaskám si opravdu s chutí. Skoro se mi zdá, že žužlání mojí levačky je ta nejlepší věc na světě. Někdy spolu s ní žužlám i kousek zavinovačky nebo plyšové sluníčko, které mi dělá společnost v postýlce. Kampak na mě s dudlíkem! Jak dudlík placatý zdravotní, tak dudlík baňatý vyplivávám velikým obloukem...
Ještě k tomu pláči - nevím, čím to je, ale nějak poslední dobou snáším jen maminčinu náruč. Když mě chová babička, děda nebo tatínek, okamžitě se mi hrnou slzy do očí steskem po mámě. A tak mě táta bere aspoň do houpátka. Anebo do kočárku. Naštěstí dnes konečně skončila ta úmorná vedra, tak budeme moct vyjet s kočárkem na projížďku i přes den. Jen abychom nezmokli...

Žádné komentáře:

Okomentovat