pondělí 23. srpna 2010

23. srpen 2010 aneb Rekapitulace pro tatínka


Jen co se tatínek vrátil ze dvou služebních cest do zahraničí, hned jsem mu musela ukázat, co jsem se za ty dva týdny s maminkou naučila. Takže už ví, že si umím strčit do pusy jak levou, tak pravou ruku. Tedy nejen klouby prstů, ale i celé prsty. Někdy se mi přitom podaří vsunout si malíček až do nosánku, ale holt nikdo není dokonalý. Taky jsem mu předvedla, jak beru společně do obou rukou plyšáky visící nad houpátkem...prostě dám ruce k sobě a při troše štěstí jednoho nebo i dva "ulovím"... Taky si různě zkouším cucat jazyk nebo horní patro - a dělám u toho patřičně legrační obličeje.
Ruce mě fakt baví - beru do nich i různé cucací hračky - a šup s nimi hned do pusy! Jen ten dudlík mi nejede a nejede. Vůbec nemá zajímavou chuť. Je to ble ble.
Mumlání mi jde stále lépe a lépe a když mi maminka po koupání masíruje nožičky, spokojeně kníkám a vejskám.
V rámci koupání už dokonce trénujeme stoupání si na nožičky - maminka mě položí do kleku do vody a mě vám to bůhvíproč nutí zapojit chodidla a lýtka a zvedat se do stoje. Pořád samozřejmě s maminčinou pomocí.
V leže na bříšku už jsem hotová přebornice. Zvedám se na rukách a rozhlížím se po okolí, ba dokonce šoupu nožičkama a prakticky se milimetr po milimetru snad i sunu vpřed. Nebude to dlouho trvat a můj plíživý úprk bude nezadržitelný!
Před dvěma dny jsme byli navštívit Kačenku a její rodiče Jarouška a Martinku v Nučicích. Byl tam i kamarád Ondrášek a jeho rodičové Jiřík a Simča. Hezky jsme si s Kačenkou pohráli, ukázala mi svou novou skluzavku a taky nafukovací bazén. Vůbec se mi pak u nich doma nechtělo usnout, nejradši bych ještě všechny ty nové věci objevovala...a tak na mě musela chudák maminka vyzkoušet všechny své uspávací triky, čímž přišla o nejhezčí část večera - grilování. Budu jí muset slíbit, že příště už usnu raz dva!
A ještě něco je nového: už mám nachystané povlečení do mé nové postýlky, v které už brzo budu spát. Koupila mi ho maminka a kromě něj mi pořídila i velkého plyšového psa a spoustu dalších hraček. Hned jak postýlku vyzkouším, napíšu vám, jak se mi v ní spalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat