čtvrtek 26. srpna 2010

26. srpna 2010 aneb Den komára na čele

Včera i dnes jsem se po koupání pustila do usedavého pláče. Ba co víc, pro samý pláč bylo takřka vyloučeno, že bych se před spaním posilnila mlíčkem, nebo kojením uspala. Včera na mě přišlo brečení dokonce i po usnutí a přenesení do postýlky - možná proto, že už nespím v malé dětské přenosné postýlce-korbičce, ale v opravdové žbrdlinkové postýlce pro velká miminka. Všude dokola jsou plyšáci a nad postýlkou visí roztodivná kukaň s dalšími pidižvíky. Maminka s tatínkem dumají, čím ta změna může být způsobena. Za dnešní pláč možná může to, že mi na čelo sedl veliký komár, zrovna když jsem si lebedila v kuchyni ve svém oblíbeném modropuntíkatém houpátku, a notnou chvíli si tam lebedil a prováděl tam všelijakou neplechu. Nechal mi tam po sobě zarudlý flíček, který nejspíš svědí - s určitostí vám to nepovím, neboť z těchhle věcí ještě nemám rozum.
Také mě pořád ještě trápí pupínek na rameni po někdejším očkování. Stále se odmítá zahojit. I paní doktorka je z toho rozmrzelá. Měla bych už totiž dostat další očkování a tímto se to celé zdržuje. Ach jo, je ten život pořádná dřina...

Žádné komentáře:

Okomentovat