úterý 31. srpna 2010

31. srpna 2010 aneb Maminčin svátek v prodejně sanity a keramiky

Dneska jsem se opět vyspala do růžova, a to i přesto, že mě minulou noc tatínek s maminkou nechali ubrečet se až k usnutí, místo aby mě vyndali z postýlky a poskytli mi vše, čeho jsem se dožadovala. Představte si to - můj srdceryvný pláč jimi vůbec nepohnul...nebo to tak alespoň vypadalo.
Po probuzení jsem se s tatínkem i s maminkou pomazlila v jejich velké posteli a pak jsme vyrazili do Stodůlek prohlédnout si, jaké mají v jedné tamní prodejně obklady, dlažbu, vany, umyvadla a tak podobně. Maminka tam byla úplně ve svém živlu. To mě to tam zrovna moc nebavilo a tak jsem se radši s tatínkem projížděla venku, na čerstvém vzduchu, v kočárku.
Co mě naopak hodně baví, je cucání a cumlání. V posledních dnech cumlám vše, co mi přijde do pusy. Prsty, klouby, hračky...pusu mám neustále samou slinu - a když mě tatínek nosí a nedá si pozor, v tu ránu se začnu sápat pusou po jeho ruce a přisávám se: buď na jeho prst, nebo ruku nebo zápěstí - podle toho, co je zrovna nejblíž. Přisávám se samozřejmě i na babičku. A kdyby nebyli moji bratranci Ondra s Matějem a moje sestřenice Žofinka tak rychlí, určitě bych se během jejich dnešní návštěvy přisávala i na ně...No, třeba se mi to podaří příště :)

Žádné komentáře:

Okomentovat