sobota 7. srpna 2010

7. srpna 2010 aneb 3 měsíce utekly jako voda

Venku leje jako z konve, maminka je zrovna na nákupu a mně se chce spáááááát... ty tři měsíce života mě taaaak unavily... No jen si to představte, naučit se takovou spoustu věcí za tak krátkou chvíli! Zrovna jsem si říkala, že bych už si měla udělat nějaký seznam.
Zvládám leh na zádech. I na bříšku. I na bříšku podepřená rukama. Kopu a dupu. Mávám rukama. Krauluju a šermuju rukama. Udržím vzpřímenou hlavu. V leže na bříšku zvedám hlavu. Otáčím hlavu sem a tam, především když mě nosí v klubíčku. Pozoruju věci a otáčím se za nimi očima i hlavou. Prohlížím si ruce. Cucám si levou ruku. Rukou se dotýkám druhé ruky. Ruce spojuju prstama jako k modlení. Chytám a držím v prstech kroužky na hraní. Usmívám se. Natahuju k pláči, ale umím to zastavit. Vydávám různé zvuky a brebentím jimi, mám-li dobrou náladu. Po vyspání se protahuju. Umím i krásně zívat. A v plenkovém přeboru už jsem postoupila do třetího kola, k plenkám s obrázkem holčičky!
Spím přes celou noc, až k do šesté ranní, s krátkou přestávkou někdy kolem třetí nebo čtvrté hodiny. Přes den je to slabší, omezuju se na sporadické šlofíčky. A strašně ráda se nechávám nosit - a běda, když se nikomu nechce mě vzít a projít se se mnou v náručí...
A taky jsem se docela rozcestovala, autem, a dokonce i vlakem - s maminkou už jsme několikrát byli i s kočárkem v Praze a také v Uhříněvsi.
Jinak, dudlík mi pořád nic moc neříká...to si vážně radši cumlám ty prstíky na levačce. Tatínek se bojí, že si je jednou sním...tak uvidíme.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=149232745087774

Žádné komentáře:

Okomentovat