středa 29. prosince 2010

29. prosince 2010 aneb Vánoce skončily, viróza začíná


To jsem opravdu nečekala, že jsou Vánoce taková legranda. Nic na tom nezměnil ani druhý zoubek, který se mi zřejmě začal v papule klubat. I tentokrát ho odhalila babiččina metoda lžičkového poklepu - a tak už se všichni těšíme, až vykoukne z dásně ven.
V neděli jsme provedli vánoční návštěvu v Praze u dědy Ládi a babičky Helenky. Byl tam i strejda Honzík - a spooouuusta dárků. Měla jsem moc dobrou náladu - jednak mě netrápily zoubky a druhak se mi v teploučkém bytě velice líbilo. Strejdu potěšilo, že si se mnou může hrát - a tak jsme dělali nejrůznější blbiny. Ale i babička s dědou si mě chtěli užít, a tak jsem šla z náruče do náruče. Po obědě jsme rozbalovali dárky. Dostala jsem míč s Krtečkem, knížku o Kačátku, pískací kachničku, suprovou židli s krmicím pultíkem, krásné šatičky na jaro a co já vím, co všechno ještě! Jěžíšek byl na mě opravdu hodný.
Odpoledne přišla ještě jedna návštěva - Lukášek a jeho rodiče Terezka s Péťou. Moc ráda jsem se s nimi seznámila. Na památku jsme si všichni udělali společnou fotku.
V pondělí jsem pak s maminkou vyrazila na návštěvu do Třemblat, omrknout, co Ježíšek nadělil mým bratrancům a sestřenici Žofince. Podle toho, čím vším se mi pochlubili, museli být celý rok tuze hodní! A určitě už se podobně jako já těší na příští vánoce.
Snad se na ně bude těšit i maminka... Poslední dny ji trápí únava, která k tomu všemu přerostla v nějaké ošklivé bolení a teploty. Už druhý den polehává, bolí ji svaly a klouby, potí se a je celá taková zvadlá. Navíc to teď vypadá, že si to bolení našlo cestu i k tatínkovi - taky se sotva vleče. S kým já jenom pojedu na kočárkovou spací procházku?

Žádné komentáře:

Okomentovat