pátek 31. prosince 2010

31. prosince 2010 aneb Je ze mě nezadržitelná vypravěčka

Vava-uauauaaaa ua ua euíí ííí emmmba umm uaua uauaaaaaa bababa. Uuuuaaa uuuaaa emmm baba uííííí heh heh uíííí. To byste koukali, jak jsem se v posledních dnech rozmluvila. Skoro nezavřu papulu. Škoda, že si to maminka s tatínkem nemohou užít - tatínek proležel celý včerejšek s horečkou a zimnicí v posteli a maminka taky polehává, chuděrka nevezme do ruky ani hrneček, jak ji bolí klouby a prsty. Čaj pije brčkem. Děda ulehl dneska, a tak celou domácnost zachraňuje hrdinka babička. S tou je vám taková sranda! Pořád se něčemu smějeme, až moje výskání přes zeď doléhá i nahoru k tatínkovi.
Taky s babičkou objevuju, co je kde schovaného. Plazení mě totiž začalo moc bavit, a tak už sama zkoumám, kde co je, otáčím se jako střelka kompasu kolem osy a měním směr. Připadá mi, že šmějdění je jedna z nejzábavnějších činností. A taky to dávám svým hlasem patřičně najevo.
Škoda jen, že sešlo z naší účasti na silvestrovské oslavě u Kačenky, Martinky a Jarouška, kam jsme se všichni moc těšili. Chtěla jsem se znovu vidět s Ondráškem a Kačenkou a taky se seznámit s malým Ňuňákem Jáchymem, který do naší party přibyl před dvěma měsíci. No, co už nadělám. Jen aby ta chřipka neskočila na mě - nebo na babičku. To už by byl s legrací určitě konec...

Žádné komentáře:

Okomentovat