sobota 4. prosince 2010

4. prosince 2010 aneb Mám svátek a slavím ho porcí mrkvičky a hrou na debilku


Včera jsem poprvé dostala příkrmovou mrkvičku. Zítra oslavím 7. měsíc - a dnes? Dnes je přece den všech Barborek a Barunek, a tak budu celý víkend slavit a slavit. K svátku jsem dostala nejen další mrkvičku, ale také dvojí přebalení od tatínka. Docela mu to šlo. Škoda jen, že nemůžu v kočárku ven, ještě dobírám antibiotika a venku jsou závěje sněhu a mráz až hanba!
Mamika mě pořád napomíná, abych si nehrála na debilku. Víte, jak se to hraje? To objevíte, že můžete jazykem lovit za spodním rtem a tlakem jazyka ret a spodek pusy nadouvat. Tatínek říká, že mě tak vyfotí, tak vám ukážu, co že se to mamince nelíbí.
Odpoledne přijede děda Láďa s babičkou Helenkou. Už se na ně moc těším!

Žádné komentáře:

Okomentovat