pondělí 29. listopadu 2010

30. listopadu 2010 aneb Bojuju se zápalem průdušek

To jsem to dopracovala! Tak dlouho jsem se snažila zbavit všech neduhů, až mě maminka musela v pondělí vzít k paní doktorce. A ta zjistila, že mám oboustranný zánět průdušek - a předepsala mi antibiotika, konkrétně augmentin.
Brrr, to vám je tak nedobrá madicína! Maminka se mnou pokaždé bojuje, protože odmítám otevřít pusu a spolknout, co mi na lžičce propašuje dovnitř. Nejradši bych to všecko vyprskala zase ven.
Ale jinak mám spoustu energie. Překuluju se pořád sem a tam, prohnout se na podložce do luku mi vůbec nedělá problém, procvičuju si nejenom "ma-ma-ma", ale i "ba-ba-ba", "u-bu-bu", "e-bu-e-bu" a "hm-ma-hm-ma" - a v noci každé dvě hodiny koukám, co je na světě nového. Chudák maminka!
S tatínkem opakujeme mé oblíbené činnosti: drnkání na rozladěnou kytaru, škrabání na hrbolaté sklo u dvěří a poslouchání tůtajícího telefonního sluchátka. A pak taky koukání do zrcadla, to je vám sranda!

Žádné komentáře:

Okomentovat