čtvrtek 20. ledna 2011

20. ledna 2011 aneb Už zase válčím s nachlazením

Nenechte se mást mými úsměvy a brebentěním. Už několik dní mám totiž vysokou teplotu a zápasím se zahleněnými dýchacími cestami. Ano, už zase.
Ano nevím, jestli jsem se nachladila při lezení po podlaze nebo při procházce, nebo jestli na mě někdo prsknul nějaký ten chrchlací bacil. Jisté je to, že mám zase plný nosík rýmy a zanešený krk - a dneska možná už i průdušky.
Ani já, ani maminka kvůli tomu v noci pořádně nespíme, je to k uzoufání. Čípky sice zanícený nosohltan celkem uvolňují, ale přesto se dnes chystáme k paní doktorce, aby všechno zkontrolovala a dohlédla na rychlé vyléčení. Včerejší návštěva v ordinaci bohužel skončila fiaskem, protože v čekárně bylo i před koncem ordinační doby tolik miminek, že by na nás nevyšla řada, ani kdyby paní doktorka přetahovala o hodinu. Snad dnes pořídíme lépe...

Žádné komentáře:

Okomentovat