sobota 20. listopadu 2010

20. listopadu 2010 aneb Maminka si čte Laktační ligu

Tak mám asi s kaší utrum. Maminka se zase po nějaké době začetla do internetu a zjistila, že bych v rámci příkrmů nejdříve měla dostávat zeleninku. No, jsem zvědavá, jak s touto informací naloží. Ať tak či onak, kašička mé noční buzení a pláč nijak nevyřešila. Obávám se, že maminku s tatínkem napadlo, že můj noční pláč je jen mé taktické domáhání se dalšího mazlení a kojení - a že chystají nějakou odvetnou akci. Že by dokonce přešli na taktiku "nechat vybrečet"? To bych jim tedy nedarovala...
Ani jsem se vám nezmínila, že už s maminkou trénujeme sedání na nočník. Zatím mě získávání nočníkové praxe docela baví, takže se u toho culím a užívám si to. Výsledek vysedávání sice není příliš hmatatelný, ale - ono to jednou přijde! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat