pátek 26. listopadu 2010

26. listopadu 2010 aneb Treti den s laryngitidou

Tak si to představte! Sotva jsem se vykurýrovala z jednoho, už se peru s dalším. Před třemi dny se mi zvýšila teplota a začala jsem zápasit s rýmou, hleny a kašláním. Paní doktorka povídala, že to je laryngitida. Chudák maminka, zase se tím pádem nevyspí, protože celou noc trne, jestli me ty hleny nedusí. A nevyspím se pořádně ani já. To víte, s plným nosem to není žádné pohodlí a sama se vysmrkat ještě neumím.
Naštěstí má maminka na nudle specilní lapač. Je to veliké žluté zvíře, které vydává příšerně hlasité zvuky. Má dlouhý chobot a úzkým koncem toho chobotu maminka ty nudle vysává. To je vám tak nepříjemné! To zvíře strašně ječí, až mi z toho jde hlava kolem, a ze sání toho chobotu v mém nosíku je mi taky pěkně šoufl. Ještě že ta procedura trvá jen chvilku, jinak bych se snad nadobro rozbrečela.

Žádné komentáře:

Okomentovat