čtvrtek 18. listopadu 2010

Vzpomínka na 17. 11. 2010 aneb První kašička na dobrou noc

Mńam! V den výročí Sametové revoluce se maminka rozhodla, že mi zkusí zpestřit jídelníček prvním opravdovým jídlem - kaší. To víte, když jsem se poslední dobou několikrát za noc probudila hlady a vynucovala si hlasitým pláčem novou dávku kojení, usoudila, že v zájmu vlastního spánku prubne, jak se budu tvářit na sytější stravu.
A tak jsem v podvečer oblékla svůj sváteční bryndáček, který jsem dostala od pana místostarosty na vítání občánků, maminka si mě posadila na klín, tatínek naproti "nastartoval" fotoaparát - a sólo pro modrou plastovou lžičku a misku s kaší mohlo začít!
To vám byla dobrota! Babička Jana po mně pošilhávala, jestli se nebudu ošklíbat - ale mě to ani nenapadlo. Zdalipak mi bude kaše takle chutnat i příště?

Žádné komentáře:

Okomentovat