úterý 15. června 2010

15. června 2010 aneb Den plný úsměvů

Tak jsem si řekla, že dnes dopřeju všem vůkol sladkou odměnu. Už třeba jen za to, jak mi včera večer hezky prozpěvovali české a moravské lidové písničky a jiné notovačky, jen abych se utišila a vydržela v klidu do tradičního času koupání a kojení.
A o jakouže odměnu to šlo? Rozhodla jsem se, po vzoru autogramiád, uspořádat vpodvečer takovou malou úsměviádu! Rozdávala jsem jeden úsměv za druhým a každý, kdo se sklonil nad postýlkou v přízemí, mohl nějaký ten můj úsměv zcela zdarma získat. Ani mě to nestálo moc úsilí, protože se nade mnou vesele točila moje oblíbená kolotočová zvířátka a vyhrávala na cinkavou zvonkohru.
To jste měli vidět, jaké nadšení ty úsměvy vyvolávaly – jak u maminky s tatínkem, tak u babičky, která mě pozorovala za sklem, i u Žofinky, která tu byla zrovna na návštěvě. Ale co bych se neusmívala, když je na tom světě tak hezky a když se o mě všichni tak pěkně starají!

Žádné komentáře:

Okomentovat