sobota 5. června 2010

5. června 2010 aneb Už je mi jeden měsíc!


Tak přesně před měsícem jsem se narodila. To to letí! Na dnešní slavnostní den se udělalo nádherné počasí a ještě navíc přijeli na návštěvu děda Láďa a babička Helenka. Babička Jana udělala výborný oběd, dokonce měla i jahody do šampaňského, a tak byl dnešek plný dobré, slunečné nálady. A vůbec nevadilo, že jsem ho skoro celý proodpočívala v kočárku.
Odpoledne jsem s tatínkem, s dědou a s babičkou vyrazila kočárkem na projížďku po Říčanech, aby si maminka a babička Jana ode mě mohly trošku odpočinout. A ani během ní se mi nechtělo moc probouzet. Vlastně jsem si ani nevšimla, že jsme dojeli k Marvánku, poseděli tam nad občerstvením a vyrazili zase nazpátek.
Spánku jsem se rozhodla dát sbohem až po podvečerním kojení - aspoň jsme si s tatínkem stihli pohrát s "prdící" opičkou a mým oblíbeným vyhrávajícím sluníčkem. Úplně jsem při tom zapomněla, že by mě měly trápit bolesti v bříšku a zlobivý ekzém vzpírající se smradlavé mastičce. Doufám, že si s ním mastička brzy poradí.

Žádné komentáře:

Okomentovat