čtvrtek 3. června 2010

3. června 2010 aneb Den s novým kolotočem



Dlouho jsem se vám neozvala, viďte? Ale to proto, že jsem měla v minulých dnech opravdu napilno. Nejvíc mě zaměstnával a zaměstnává souboj s prdíky - nikdy bych nevěřila, kolik se jich do mého malinkatého bříška může vejít.
Také už několikátý den s maminkou pilně cvičíme leh na bříšku a zvedání hlavičky. A musím se pochlubit, jde mi to už docela obstojně, k všeobecnému nadšení všech přihlížejících.
Ono je to teď přes den vůbec nějaké zajímavější. Občas si s maminkou hrajeme - ukazuje mi hračky nebo mě všelijak převaluje a otáčí. Samozřejmě si i hodně povídáme a prozpěvujeme - tedy hlavně maminka. Nebo jedeme na malý výlet, jako například tuhle do Uhříněvsi nebo do Říčan na náměstí.
Taky jsem vám chtěla říct, že jsem usoudila, že koupat se ve vaničce každý den skutečně není nezbytné, a tak se v lichých dnech jako například dnes nechám jen osprchovat a pak hned šupy zpátky do dupaček.
Nové jsou ale i další věci - dnes jsme například byli v poradně zkontrolovat, jak se mi daří...a vše dopadlo na výbornou! Mám už 3,5 kila a i když mi včera byly teprve 4 týdny, je mě už pěkný kousek. A hlas mám už skoro jako dospělák - chcete si poslechnout?

Za odměnu, že jsem takové hodné sluníčko, jsem dnes dostala nové hrací sluníčko do postýlky, které drnká tak pěknou melodii, že mě to vždycky hezky ukonejší. Maminka mi ho pouští ke koupání i k odpočinku. A taky mám nad postýlkou nový kolotoč s plyšovými zvířatky - pozorně je sleduju a myslím, že už je brzy budu umět všechna nazpaměť. Taky jsem dostala od sestřenice Žofinky krásné modré bačkůrky - jsou na nich obrázky sloníků a už se těším, až si je vyzkouším.
A teď už dobrou noc, zítra je taky den, tak si hezky odpočiňte - jako já.

Žádné komentáře:

Okomentovat