neděle 27. června 2010

26. a 27. června 2010 aneb Víkend plný návštěv


Už jsem zase o kousek povyrostla! A nejen to... kromě pláče, občasných úsměvů a nesmělého pobrukování už celkem zdařile mávám ručičkama jako dirigentka, kopu nohama a mým nejlepším kouskem je zvedání hlavičky v poloze na bříšku.
To se rozumí, že tak pestrý repertoár už je silným lákadlem pro návštěvy. A tak se za mnou včera zase přijel podívat děda Láďa s babičkou Helenkou, a dokonce i strejda Honzík. Hned, jak se proskočili na tenise, jsem jim ukázala, co všechno umím, a pak jsme se vydali na výlet na Marvánek. Během něj jsem v kočárku sice okamžitě usnula, ale vůbec to nevadilo, aspoň jsem nabrala energii na večerní brekot - to samostatné usínání bez máminy náruče mi zkrátka nejde.
Vyspala jsem se ale do růžova a od samého rána už jsem zase byla jedno velké sluníčko. Po obědě přijeli na návštěvu tatínkovi kamarádi pan Jaroušek a paní Martinka s holčičkou Kačenkou. Myslím, že by se mi s ní mohlo hezky kamarádit - tedy až trošku vyrostu. Je moc hodná a moc pěkně se ke mně u nás na zahradě chovala. Třeba budu jednou taky tak šikovná jako Kačenka!
Teď jsem po koupání, čekám, až mě maminka zase nakojí a už se uložím k spánku. Jsem po tom slunném víkendu celá uondaná, tak snad brzy usnu, abych nabrala síly do nového týdne...

Žádné komentáře:

Okomentovat